fredag 31 oktober 2008

Gårdagen gick i matens tecken!

Jag äter aldrig lunch på stan men igår behövde jag komma ut och rensa tankarna på lunchen så jag mötte upp Lotta och Isabella och hängde med på deras LL (=LyxLunch) som de normalt har på fredagar men idag kunde dom inte. Vi gick till Villa Romana....
...och jag åt en god laxlunch! Tycker dock 90kr är skamligt dyrt för en lunch, men äter man inte ute så ofta är det ju okej + att jag har rabatterat från jobbet.
Igår kväll var jag hembjuden till Andreas på middag. Han är ju så himla duktig på att laga mat och på menyn igår stod en varm sallad med anka, rödbetor, getost m.m. och den var supergod! Vi firade även lite med rödvin eftersom Andreas skrev tenta igår och har pluggat hårt senaste veckorna vid sidan av jobbet.
Mäster-Kocken!
Hoppsan, det blev visst varsin flarra =) Jag var lite trött när jag kom hem, för att inte tala om nu...zzzzz
...Dags att åka till jobbet i regnet nu!

Inga kommentarer: