tisdag 7 oktober 2008

Update!

Inte mycket skrivet senaste dagarna. Sundsvall var skönt, jag hann med mycket och hade väldigt trevligt... - långpromenader i skogen med mamma och hunden - ett besök i stallet och hälsa på syrrans nya häst Hugo - ett Body Pump-pass på mitt gamla jobb, numera kallas gymmet Jocks! Jag och mamma var ensamma deltagare med TVÅ instruktörer. Poppis ställe nu för tiden med andra ord ;-) grymt tyckte dock jag! - ett besök hos farfar och ett hos bror + familj på Alnö - Basketligapremiär Dragons - Uppsala, en bedrövlig match som Sundsvall förlorade rättvist - Filmkvällar med syster och även Anders kom med på ett hörn en kväll - En rolig förfest + utgång i lördags med syster, Emelie, Marc och Anders. Skakade rumpan hela natten på Oscar och där inne var det tropiskt klimat så man fick ju dricka för att sänka kroppstemperaturen. Puh! - Två mycket goda middagar med familjen som jag inte tyckte om att åka ifrån denna gång. Per bestämde sig för att sätta punkt för grillningen för i år och bjöd på underbart goda revbensspjäll och kycklingspett. En big hit kan jag lova! Mums!
Nu är jag tillbaka i Uppsala, tillbaka i kaoset på jobbet och tillbaka i mitt funderande på vad som händer efter jul... den som lever får se! Ibland är det bättre att sova på saker så det ska jag göra nu!

Inga kommentarer: