torsdag 23 oktober 2008

Livad torsdag!

Imorse när jag var på möte på Idékraft fick jag en KICK! Utbildningen låter skitkul och jag kan mycket väl tänka mig att gå där. Men jag kollar på tre andra utbildningar så jag måste vänta tills jag spanat in dom också. Men här var det fräscha lokaler, trevlig personal, rolig utbildningsplan och många möjligheter =) Positivt!!! På jobbet idag deltog jag i ett projekt, kul att utvärdera och ge feedback på saker tycker jag. Att vara med och påverka är lärorikt och utvecklande. Efter jobbet var det dags för after work och jag kan ju säga att det blev inte ens en fjärdedel så livat som sist. Tack och lov för det....
Fina Hanna som alltid piggar upp mina arbetsdagar!
Mingel, dricka & chirre! Sen var det dags för veckans höjdartimme - dansen =) Smygfotade två bilder med mobilen, hehe.
Måste göra lite reklam för bästa dansskolan i stan! Eller hur, My? ;-)
Nej, nu måste jag packa för Oslo så jag får nån sömn inatt, ska ju orka jobba imorrn och sen flyga till partyt! Det kommer dock kännas lockande att sätta sig på ett annat plan från Arlanda...

Inga kommentarer: