torsdag 16 oktober 2008

Intressant möte igår

Infomötet igår kväll var mycket intressant och jag kan bara instämma i vad lillebror sa, man blir imponerad av forskare som kommit på något som detta. En ny upptäckt som de har patent på över hela världen. Nu är väl det här lilla bolaget väldigt intresserade av att kamma hem storkovan vid försäljning men det är även kul att det är ett riktigt häftigt projekt. Ett läkemedel som alltså förhoppningsvis kan rädda prematurfödda barns syn bland annat....
Fina konferenslokaler i Haga Forum och det bjöds på finvatten :-)
När jag kom hem märkte jag att internet inte fungerade här hemma. Skitsmart då jag skulle komplettera min ansökan på nätet. :-( Så jag fick ringa en räddande ängel, denna gång i form av Per "grannen"! Fick springa över till honom och låna hans nät och det var ju trevligt för då fick vi chansen att umgås lite. Han klagar på att jag är så upptagen hela tiden, jag förstår inte vad han menar med det... ;-) Nu regnar det ute och jag måste promenera till jobbet eftersom jag har min cykel där. Det har varit SOL hela veckan så typiskt att det ska regna nu när man ska ta en power walk till jobbet. Ikväll är det dans igen, förra veckan gjorde vi en skön koreografi till "Low" och jag önskar att klassen var 2h istället för 1. Humöret blir på TOPP under den timmen i allafall =)

Inga kommentarer: