lördag 18 oktober 2008

Jag och David Batra...

...verkar ha samma lapptokiga grannar! Jag skulle också kunna samla lappar och göra en bok att tjäna cash på kanske? Ikväll när jag kom hem satt de här två trevliga lapparna vid hissen...
Det är alltså problem att komma ut på Uppsala Universitets nät emellanåt för att någon tycks använda en router. Men det här kanske inte är bästa sättet att få personen att kolla upp sina inställningar... Jag känner inte direkt för att gå över till grannen och låna socker när jag ser sånt här...:-/ (Tur då att jag har en mycket trevlig Per två hus bort!)
Ikväll bjöd jag och Lotta igen för alla gånger vi fått mat hos Andreas =) Han och Per kom över på middag bestående av en smarrig pastagratäng med kalkon och grönsaker och sen en ruskigt god efterrätt...
"Gino" heter den ju och det är så lustigt eftersom jag känner en Gino♥ tror dock inte han smakar lika gott med vaniljglass till :-) hehe
Lotta har ju en så fin lägenhet och här försökte jag fota hennes nya ljuslyktor på bordet som är coola, vi hittade dom igår på stan och jag köpte faktiskt likadana som fått lysa både igår kväll och imorse. Tycker det är så himla mysigt att tända ljus på morgonen när man går upp. Mina favvoljus kommer från IKEA och luktar vanilj!

Inga kommentarer: