fredag 3 oktober 2008

Min första vinst på LÄNGE!

YES, JAG VANN !!!!!!!!!!!!!
Jag brukar aldrig vara med i tävlingar eftersom jag aldrig vinner men förra veckan sa någon till mig att har man otur i kärlek har man i allafall tur i spel så jag chansade....och TITTA HÄR DÅ! Jag visste på en gång vilken bild jag skulle skicka in, därför var jag tvungen att göra det och kanske var det ett tecken=) Om det nu handlar om tur... Kul att vinna en kokbok också, för jag skulle aldrig köpa en själv, nu måste jag laga något gott från den också. Läs förresten HENNES blogg för den tycker jag är bra och inspirerande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!! Hur ofta händer sånt?
Du får bjuda på nåt gott! :)

Josie1 sa...

grattis haha va roligt

Anonym sa...

Grattis vad roligt!
Det ser verkligen ut på bilden som om du springer och tar fart :)
Verkligen värd vinnare!

Såg du att Venice Beach saknade dig?

Vi känner oss hemma här nu :)

Ha det så bra!
Kramar