onsdag 21 oktober 2009

Dagens prestationer

I följande ordning har jag....
  • haft en givande dag på UNT
  • kört ett välbehövligt spinningpass
  • fått ett efterlängtat samtal
  • gett ett psykolog-samtal
  • skickat ett lovedoctor-mail
  • ätit en mycket trevlig middag
  • fixat några roliga detaljer inför helgens äventyr
...och sist men inte minst fick jag världens finaste sms av Anders, som jag är så otroligt tacksam över att ha i mitt liv♥ Det var som om han läste mina tankar lite grann! Vänner är underbara, glöm inte bort att säga det till dom!

Ikväll har jag fått massa roliga idéer på saker jag kan göra framöver också, spännande att se hur jag ska utveckla dom. Det här var ju en idé för två år sen... som nu äntligen någon tagit tag i :)


Det första öppnar på Arlanda, vem ska med på min första Starbucks date i Sverige? :)

2 kommentarer:

My sa...

Ja, jag såg det idag att dom skulle öppna här i Sverige =) TOPPEN ju! Har också undrat varför det har tagit sån tid. En Starbucksdate när du kommer hem från LA kanske ;-)

Puss å Kram, du är verkligen en fantastisk vän!

Anonym sa...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ inte Starbuck's i Sverige!!! Va fan! Abercrombie, Forever 21... snart är ju ingenting exlusively American längre. WHAT THE FUCK!!!!
ps. fast svenskt Starbucks kommer smaka bajs i alla fall. Ungefär som i Holland. Blä.
Frida