fredag 2 oktober 2009

Fredagsmorgon

Det känns som det bara hinner bli måndag en liten stund och sen är det fredag igen...
Att tiden går så fort är väl ett tecken på att man inte har långtråkigt iaf :)

Idag ska jag ha en sköööööön dag.
Vi har jobbat hårt med projektet länge och igår körde vi en kampanj på eftermiddagen så vi ska reflektera och ta igen oss lite idag. Med start utomhus och en powerwalk i kylan! :) Härligt när man får med gruppen på sånt. Sen ska vi hem till Lisa och baka tror jag.

Ikväll blir det jobb jobb jobb och eftersom börsen tokdök igår vet jag vad kunderna kommer säga :) bara att ladda med sin trevligaste stämma.... "det vänder snart...."

Igår kväll var jag på "Idrottsnutrition"-föreläsning som var riktigt bra. Trovärdig och duktig föreläsare som jobbar på Riksidrottsförbundet berättade om en massa saker, bl a återhämtning, matsmältning i och med träning, vikten av kolhydrater mm. Mycket bra!

Det är svinkallt ute så nu blir det mössa, vantar och varma kläder på. TUR att man är så snygg i det, allt klär en skönhet....haha röd näsa är inne har jag hört! Burrrrrr......
Happy Friday!!!!

1 kommentar:

Märy the houseowner sa...

Säger samma till dig som jag skrev till Jossan; Skulle vilja att det finns en "Like-knapp" som det finns på Facebook för jag vill nånstans bara trycka på en enkel knapp för att visa att jag läst inläggen och håller med men ibland orkar man inte skriva någon lång kommentar..då hade "like-knappen" varit perffa :)

Ha en underbar helg!
psst..försöker ringa sen..

PUSS