lördag 17 oktober 2009

I'll take you to the Candy shop...

Min grymma DJ-polare Matte har en ny snygg hemsida som ni borde spana in....

Gå in HÄR och sno lite sköna sessions från deras candy shop och spara på iPoden! Igår sprang jag utan problem i en timme på löpbandet! Tänk vad musik kan göra :) Tack Matte & Jocke!

Mitt mål de kommande veckorna är för övrigt att komma tillbaka till träningen. Har inte haft många minuter på gymmet senaste månaden, men så är det ibland när man har fullt upp hela tiden. Ingen idé att haka upp sig på det utan jag ska tänka framåt. Jag tar på mig lite väl mycket emellanåt, men det är ju så väldigt roligt, fast det är tråkigt när träningen blir lidande för det är den som ger mig mest energi. Saknar att gå på danspass, My - vi måste åka in till Stockholm snart igen :)

Längtar allra mest efter en skön löptur längs min favoritstrand. Det är mycket nära nu :)

2 kommentarer:

My sa...

Absolut, vi får försöka planera in nått innan jul =) Men imorn blir det ju iallafall lite gymmning.
Kram

carola ;) sa...

KOM å dansa med mig på fredag ;)

Puss