söndag 4 oktober 2009

Söndagsmys


Det tar på krafterna att fixa brunch :)


Peran har bakat jättegoda bröd idag. Jag är imponerad av killen som annars lägger sig på soffan när det kommer till stök i köket. Diskar gör han inte, men detta var ett stort kliv framåt =)

Det såg rätt hopplöst ut ett tag men vi lyckades få till "stompa"-bröd som smakade som Peran ville :)


Det blev en mumsig brunch som jag, Per, Fia och My högg in på!
Mysigt att ni kom, det gör vi om snart igen! Jossan du som låg hemma sjuk får komma nästa gång!
Självklart åt vi KANELBULLAR också eftersom det är kanelbullens dag idag. Jag ska nog införa cookisens dag hos My snart :)
 
Per tog med mig på visning av en identisk lägenhet som den som han köpt! Grymt fräsch!


Kommer ha svårt att köpa annat än sprillans sen :)

I april blir vi grannar!!! :) Våning 2, den till vänster, är Perans! Fet balkong blir det också.


Igår var det fest. Mycket rutinerat av mig att tömma två sånna här bägare med rödvin på 30 min.
Hur som helst, jag behövde försvinna bort ett tag. Nu är jag tillbaks :)

Fia och partyhunden var där!


Det var många glada tjejer hos Mary!

Snyggis!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men asså. Hur SÖT är inte Billy????
Frida