tisdag 20 oktober 2009

Ooops

Det blev ett långt inlägg nedanför och kanske lite för seriös ton, bara lite funderingar jag skriver ju bara rakt upp och ner...har ju ingen att prata med här hemma :P

Ikväll hade vi avslutning på "Fysiologi, Kost och hälsa"-kursen på Universitetet. Då har man lite mer tid över till annat framöver :)
Jag, My och Emma presenterade mineralämnet JÄRN och varför vi behöver det mm. Lättaste presentationen jag gjort på länge :) Då har man samlat ihop lite fler högskolepoäng också, bra bra... Och en rolig kurs var det allt, speciellt eftersom jag fick med mig My och Emma!

Vi fick träna på framföranden igår och idag på Idékraft också och imorse kastade föreläsaren upp oss helt oförberedda på en stol framför hela klassen och där fick vi stå och prata... GRYMT bra träning och väldigt kul men det är verkligen så att alla blir nervösa när man ska snacka inför en grupp av människor. Intressant hur man hanterar det.

Ser fram emot tre spännande dagar på UNT med bl.a en räckviddsmätning på stan!

Inga kommentarer: