onsdag 7 oktober 2009

Tisdag och onsdag


Galningen Elliott hängde med tjejerna hos mig igår. Liten & söt kan man ju säga!

Det är verkligen roligt att tillbringa dagarna med föreläsningar med dessa fina tjejer. Alla kommer att gå långt säger jag bara !! :)



Middag och tjejfilm stod på schemat, nu för tiden är det ju nästan som bio hemma hos mig :) lyx!
Vi såg "Flickvänner från förr" och den var lite konstig men innehöll iaf ögongodis...

Emma drog fram det roligaste...en portabel hundgård som jag aldrig sett. Det såg så jäkla roligt ut, en sån här ska man ju ha hemma! Ut med gimp-boxen och in med den här, Haha!

Lilla busfrö, du är nog mer en accessoar än en hund i mina ögon... :)

Det blev en lång och mysig kväll med tjejerna, god mat och glass:) och sen sov Johanna över så hon slapp åka hem till landet mitt i natten. Vi låg och pratade alldeles för länge och imorse klev vi upp och gick en skön promenad innan UNT. Gillar sällskap på morgonpromenader, det är alltid en bra start på dagen, tillsammans med en latte och bra musik!

Ikväll har jag försökt styra upp saker som bara ligger och aldrig blir gjorda, dagarna går lite för fort nu (fast ändå inte...) och jag har tusen saker att fixa känns det som. Hinner inte allt jag vill hinna. Hoppas på ett givande samtal nästa vecka iaf, det vore ett avstamp!
Fredrik kom hit på middag, tacos-mums, och några Entourage-avsnitt. The no1 tv show!!
Ett bra snack hade vi också, uppskattar det verkligen. Det här med relationer och kommunikation är alltid intressant och allt blir ju så mycket bättre bara man snackar istället för att anta och dra egna slutsatser. Nu känner jag mig gladare, jag tycker om när allt inte blir så himla allvarligt hela tiden...man måste kunna skratta... och det är skönt att veta att man inte är ensam om att ha lite släng av adhd :) men snart ska min botas lite!!!
ROLIGT ska det va!

Appropå roligt...

Nu ska jag plugga lite, imorrn blir det en lång dag på UNT, sen kurs och plugg på kvällen och sen ska jag skjutsa mamma och Per till Arlanda mitt i natten. Sova är tydligen inget jag ägnar mig åt speciellt mycket just nu. Inte träning heller tyvärr :( Styr upp det inom kort!


Inga kommentarer: