fredag 30 oktober 2009

Flirtigt i Hollywood


Pepsi har ny design på sina flaskor, tror inte de kommit till Sverige ännu!
Snygg reklamskylt satt i Hollywood&Highland-centret också!

Kungens stjärna ikväll, den enda jag brydde mig om att stanna vid!

Jag och Gino hängde med Frida till hennes jobb, en dansshow på King King i Hollywood. Det var naket och det var allt annat än censurerat. "Flirting with your senses" heter showen, fast på franska! Tjejer som dansar sexigt, hänger i linor och steppar till enbart stönande takter. WOW! Liknar inget jag sett tidigare och det var absolut ingen strippshow. Bara riktigt sensuellt och proffsigt, en helt vanlig torsdag i Hollywood.... I like!
Älskar ju att åka bil, ännu mer i USA och när vi tog Sunset Blvd hem satt jag bara och njöt. Neon och massa bilar :)

Imorgon blir det äventyr.
För imorgon åker jag, Frida och Gino till Laaaaaaaas Vegas. Ett lejon, en nyckelpiga/bi och en mumie ska dit och toka runt. Vem ska bort?  :)
Vi har två spelcheckar på 25 dollar. Gino vill satsa allt på roulette, Frida vill dra i slotsen och jag vill mest bara bli rik...för ska man bli det nån gång är det väl i Vegas?!!?
Tur att dom inte kollar hur mycket (lite) man spelar för, gratis drinkar får man serverat i allafall :)
Eller så vaknar vi väl upp med en tiger i badrummet, haha...
HAPPY HALLOWEEN!!!!!!!!

3 kommentarer:

Josie1 sa...

HA SÅ JÄVLA ROLIIIGT

carola sa...

Josse va faaaaan...jag skulle precis skriva HA SÅ JÄÄÄÄVLA ROLIGT!!! Å så har hon den lilla redan skrivit det...tyyypsikt ;)

Men shit Chris, känns så overkligt att höra dina berättelser från LA igen. LOVELY life lixåm!

Hollywood, Playan och för att inte tala om att åka bil i LA. Det ÄR en upplevelse i sig!

Pussar och kramar och hälsa alla och allt i det underbara landet vi alla älskar!

Anonym sa...

Om jag fick en önskan uppfylld just nu så skulle det vara att åka och hälsa på dig ett par timmar i L.A. En del av USA som jag ännu inte utforskat. Låter så härligt!

Känns jättekul att läsa din blogg och lära känna dig lite mer vännen!

Jag unnar dig all sol, värme, glitter, spelmarker, gratis drinkar m.m m.m

Massor med kramar från mig!!!
/Lisa