fredag 9 oktober 2009

Mamma & Per goes Grekland


Jag skjutsade ungdomarna till Arlanda inatt, inte i den här fräscha bilen kanske, men finns det nåt bättre än att köra bil när det är mörkt ute och med bra musik på hög volym? :)
Blev tvungen att ta norra infarten till Uppsala för att få köra lite längre!

Nu ska mina kära föräldrar få vila ut på Kreta en vecka och det är som verkligen värda. Eller vila vet jag ju att dom inte gör utan det blir väl bergsbestigning, segling och mc kanske? Men semester! Per har blivit varslad nu fast han drunknar i jobb på F-kassan och jag hoppas att allt löser sig till det bättre för honom och att han inte behöver jobba för mkt där. Och lilla mamsen som lämnade plånboken hemma med motiveringen "jag reser ju med Per" HAHA :)

Nu blir det lite träning och sen mera driving... jag, Lotta, Mary och Andreas kör upp till Sundsvall! Per är redan där och vem vet - kanske han chockar och har maten klar när vi kommer upp ;)
Just ja, måste fixa mer musik... driver = DJ!
Ska bli jättemysigt att träffa syster också, hoppas hon vill vara med oss imorrn. Saknar dig!!!

Inga kommentarer: