måndag 12 oktober 2009

Vi stryker det!

Jag och Fia stryker ord ur våra ordförråd ibland. Ord som man bara retar sig på är det ju lika bra att stryka helt. Ord som lagom och matnyttigt är två exempel på ord jag inte riktigt kan med eller vill höra.

Nu blir anständigt ett struket ord. Tyvärr, men jag måste.

I Vegas finns det inget som heter anständigt. Det går helt enkelt inte ihop. Ingen kan stava till det.


Såhär kan man se ut på Halloween om man vill. Jag tror jag skulle vara skitsnygg som army girl, men känner att jag inte orkar bära runt på vapen. Blir ju jobbigt när man ska hålla i drinkar samtidigt :)
Det är lustigt att vad man än ska beställa för outfit så är kjolen inte längre än såhär. Det GÅR INTE att som tjej hitta nåt som inte trycker upp brösten eller visar röven. Ni vet ju de klassiska: sjuksyrra, polis, racerbrud, cheerleader....men man kan inte ens vara en jordgubbe utan att anspela på sex. Intressant.
Vill jag vara en porrig Snövit eller sexy hippie?
Jag tror att jag ska klä ut mig till feminist. Frida, vad säger du om det?

2 kommentarer:

Josie1 sa...

jag hatar dig du jävla man du tror du vet du tror du kan.... eller nått.

puss

tobbe sa...

bränn bh'n och gå bar om brösten?
det blir en hit var du än är!

Helgen i sunkan lät riktigt bra. Jag hade velat vara med!

Saknar, som vanligt, dig och dina goda råd.
Hörs snart!

Och du! Jag vill se en bild på din pimpade kaffekoppstermos!