lördag 17 oktober 2009

Sådärja!

Då har man kompenserat nattens sömnbrist med hjälp av ett löppass. Det funkade!
Kom hem från jobbet och kastade på mig träningskläderna och gav mig ut i regnrusket. Då gäller det att inte tänka på vädret, kylan eller mörkret. Bara springa, inte tänka.
Eftersom jag inte bor så nära något spår måste jag springa ganska långt för att komma till skogen där jag vill springa. (har ju glömt pumpa cykeln..)
Min Nike+ mätare stannade på 11km efter 56 minuter och då hade jag hunnit runt i Stabby-skogen borta i Luthagen. Grymt skönt pass, perfekt underlag och skönt att rensa huvudet på allt som finns där i!

Igår kväll hade jag besök av Per, Malin och Lisa. Vi käkade pizza, snackade en massa och kollade på tv, väldigt skönt. Det var ju Michael-tema på Idol och dom var rätt duktiga även om det är svårt att inte jämföra med hur MJ låter.. Snart ska jag se filmen om honom :))))
Vid midnatt var jag chaffis eftersom det spöregnade sådär mysigt som det gör i Uppsala... och klockan 2 hämtade jag två pepparkakor på Arlanda. Mamma och Per hade haft en superhärlig vecka på Kreta och verkade nöjda och glada. Kul att jag hann se dom en snabbis, de sov här och jag klev upp och jobbade vid 8...zzzzz....hyfsad trött, men idag gick jobbet bra. Bra försäljning och trevliga kunde!
Och mitt när jag höll på att slumra så kommer Andreas med en kaffe och kanelbulle :) Han är bäst!!

Nu ska jag njuta av det som är kvar av denna lördag.....

Inga kommentarer: