torsdag 19 november 2009

18 minuter hinner man mycket på!


Idag har jag jobbat med att redigera film och mitt tålamod tog liksom slut :) iMovie och jag blev inte bästisar direkt, gör ett nytt försök nästa vecka med hjälp av mina projektpolare.
Sen har jag och Johanna styrt upp lite inför kampanjen på onsdag då vi ska vara i Gränby centrum. Kul!

På skolan var det workshop idag för de som sökt till nästa år. Spännande att se vad det blir för folk i nya teamet, några kända ansikten var på plats och jag rekommenderar ju min utbildning starkt :) Jag trivs fortfarande hur bra som helst och tänker skaffa mig ett roligt jobb sen!
Nu är det idéutveckling ang en ev läsartävling och snart ska jag kila till nästa jobb och däremellan ska jag hinna slänga i tre tvättmaskiner och äta middag. Här vare tempo!

Jag och My fick inget vaccin igår och det dröjer nog innan jag har möjlighet att gå och köa igen. Attans. Får se till att hålla mig borta från svin så gott det går ;)

Inga kommentarer: