måndag 9 november 2009

Chris & Gino goes green!


Dagen började med frukost från Jamba Juice, en nyttig gegga med bananer, jordgubbar, musli, yoghurt och jordnötssmör!

Jag och Gino, miljövänliga som vi är, tog bussen till Melrose/Fairifax inne i Hollywood där det alltid är marknad på söndagar. Jag gillar inte marknader för det mesta men det är intressant att se vad folk försöker sälja och har man tur kan man göra fynd här. Typ märkesgrejer.
Jag blev kär i ett par boots. Om jag lyckas krympa mina fötter eller töja ut bootsen kommer de pryda mina fossingar, annars får jag hitta nån annan lycklig ägare....

Vi promenerade längs Melrose och det finns många tokiga affärer där,
vad sägs om "Ultimate men" och "Insanity women"


Det här var lite väl sjukt för mig och Gino så vi vågade oss inte in!

Gino's ragg!

Eftersom vi körde på tema miljö/bohem idag så tog Gino med mig till en vegan-thai-restaurang. Där åt vi grymt god mat och drack iste med skum färg på:

Jag försökte döda min onda hals med hjälp av grön curry, men det gick dåligt... :(


Den här korvkiosken (PINK's) är superpoppis och jag fattar inte varför. Den ligger på La Brea inne i Hollywood och dom serverar KORV. Korv kan inte smaka annat än korv. Det är alltid kö här, vilken tid på dygnet man än passerar och vilken dag det än är. Ett mysterium för mig. Korv smakar inte annorlunda bara för att den äts i Hollywood kan jag garantera.

MAMMA!!!!
Vill du ha den här tröjan? Blir så dålig bild på mms så jag testar här :) En mjuk hood men lite tuffare stil med fickor på, grå/grön färg och den kostar 65 dollar... den är roligast av dom jag hittat, annars var det mest skrikiga färger... och vad vill Nina ha?


Just nu känns det som jag inte kommer orka upp ur sängen imorgon men jag ska försöka mig på att handla lite presenter imorrn kväll till er som beställt.
Fia, ska jag köpa plånbok till dig? vilken färg isf? maila mig!


Vi har fått tacomiddag hos Katta ikväll och såg en film nyss, nu ska Gino fixa lite med min dator och jag kommer däcka i Jack's säng.
Chris vs Förkylning 0-1
:(

Inga kommentarer: