lördag 7 november 2009

Guess!

Nu blir det mycket skrivande här men det är ju så kul att kunna gå tillbaka och kolla sen när jag saknar USA lite för mycket :) och för att mamma ska veta var jag befinner mig! Söta du :)

Jag har varit mycket med mig själv idag, bara nu på kvällen som jag mötte upp Frida för middag och en sväng in till 3rd street där hon köpte Marcus present och jag hittade en fin vinterjacka på GUESS :) Perfekt, precis vad jag behövde och kul att hitta en här. Kommer säkert frysa ändå för det gör jag ju jämt, men nu kommer jag vara lite snyggare när jag fryser i allafall! Gick med i GUESS-klubben också. När jag blir rik ska jag handla hela affären. Jag och Frida dreglar ner allt där inne och drömmer oss in i framtiden när vi kan shoppa loss ;) Vill man ge oss presenter är GUESS ett säkert kort. Kan inte gå fel. Strl M och 8 i skor, tack! (jultomten kanske läser det här, vem vet...)

Det här var min lunch idag, yoghurtglass från Pinkberry!
Hej november!

Jag satt och tittade på folk och åt min glass. Ganska rofyllt och trevligt.
Blå himmel och palmer = lyx!

När solen började gå ner gick jag till stranden... här står jag på bron och husen precis till vänster av gångvägen som delar havet och ån är där jag bor. Det tar alltså ca 5 min till stranden och den är nästan helt öde. Amerikaner förstår inte hur fint dom bor här.


Det här är det jag möts av när jag kommer ner till stranden.
Jag vill bygga ett hus på stranden, jag skulle kunna gifta mig på stranden och jag får inspiration av att vara på stranden.

En romantisk stund med mig själv. Funkar det med.


Jag satt en stund i ett torn och kollade på solnedgången. Kan inte tröttna på att se den och lyssna på ljudet från vågorna som slår in mot stranden. Heaven on earth!


Nu dricker jag Thera Flu-te igen, min hals gör ONT och det känns inge kul :(
Har precis sett Lakers på tv, de vann sin hemmamatch och Kobe äger! ville ju vara där men biljetterna var slut. Tur att jag kommer tillbaka hit snart igen och då ska jag dra med nån som gillar att gå på basket :)

1 kommentar:

elin sa...

typ miiiiiiiiiiiiig!!!