måndag 30 november 2009

Ny vecka!

Har haft en riktigt bra helg. Massa träning med Sara på Sportlife, det känns i kroppen!
Fick testa en ny träningsform - Flowin' - alltid kul med nya grejer!

Sen var det födelsedagsfest hos My och Patric, 60år tillsammans!
Blev ännu mera dans hela natten, jag har nu upptäckt det fina med energidryck. Det funkar i vintermörkret!

Igår var det julfirande med Lotta, Mary och Per...brudarna drog till Thailand sen och jag och Per såg fyrverkerierna vid slottet. Vackert!
Sen blev det pizza och Zlatan. Och en rätt okej film för att vara Per och mitt val.

Nu är det handledning med projektgruppen!

PS. Håll tummarna för mig är ni söta :)

1 kommentar:

Josefin sa...

Jag är söt och håller mina tummar ;)

(Vad blev responsen i fredags? Är det det jag håller tummarna för?)

Puss och kram till dig!