fredag 27 november 2009

Freeeeeeeeeeeeedag!


Nu är arbetsveckan över och nu får vi ha roligt :)
Fast jag har roligt när jag jobbar också, denna vecka har varit sjukt intensiv. Inte en sekund över! Projektet har gått stora steg framåt, idag fick vi fler roliga besked även om det blir stora förändringar och varsel på UNT. Kul att få uppskattning för det jobb vi gör, vi kämpar verkligen och vi lär oss massor!
Jag har tagit ett steg ut i det okända denna vecka också, massa känslor kommer av det! Spännande! Berättar mer när det finns något konkret att berätta!
Har saknat ett större mål att jobba mot och det börjar sakta men säkert att ta form nu. Inget kommer gratis och det är dags att sätta i gång om jag ska nå dit jag vill!

Imorse hade vi en väldigt bra PR-föreläsning med en tjej som jobbar som PR konsult på världens största PR-byrå. Hon var jättebra och gav oss bra tips, cool brud helt enkelt.
Nu på eftermiddagen har vi haft reflektion med olika teamroller som tema. Olikheter vs likheter, alltid intressant att diskutera hur man som ledare tar till vara på det.

Långt ifrån alla dagar är snygg-dagar, men idag har jag fått så många fina komplimanger att jag skulle vilja säga snygg-dag!! :) (kanske mest för mina byxor, men ändå...) Kan ju behövas när jag ska stå framför en spegel hela kvällen och dansa house. När gjorde jag det sist? I januari och då gick jag ut från salen efter 30 min...haha! Men jag är laddad!!!!

Strax sitter jag på tåget mot Stockholm och ska möta Sara på Karlaplan :))))))
Be it, do it, conceive it - all is possible!!!
Önskar er en skön fredagkväll, gör någon du tycker om lite extra glad! I novembermörkret kan ingen få för mycket kärlek......♥

2 kommentarer:

Frida sa...

Chris! Du gör mig galen! Sluta hinta!!!!!! Skicka iväg ett mail och berätta för mig vad det stora målet är! Jag behöver höra, för du är så inspirerande! Så, maila NU :)
Och ja, du hade en snyggdag. Som alla andra dagar, din blonda lilla mansslukare ;)
Snart ses vi! Håll i hatten!

tobbe sa...

Snygging!