lördag 28 november 2009

Jackin'....


(foto lånat av Vladimir)
Sjukt tråkig bild från ikväll...det ser ju ut som vi har tråkigt... men vi är koncentrerade :)
Att dansa House i 2,5 timmar känns i vadmusklerna kan jag lova! Kul, svårt, nytt, jobbigt och snabbt med Sveriges bästa housedansare Martin Ferretti! Rörelsemönstret i house är lite annat än hiphop, jazz, aerobics mm och det är svårt att "jacka" loss på ett avslappnat sätt och leva sig in i musiken som man ska. Men jag gillar dans som handlar om att släppa loss och inte tänka så mycket på hur perfekt sträckt ben eller arm man har. Jossan, Fia, My och Josse, vi saknade er!
Imorgon är det 4 klasser och vi vet inte vad det blir..men det blir minst 2 dansklasser :))))) Jag och Sara är inte riktigt bästis med house musik så det får gärna vara nåt annat imorrn!

Nu sitter jag på Lappis och kollar på Sara och Emelie som dansar, jag är deras grymma DJ :)  Vi har vår egen nattklubb här kan man säga, haha....
Ser fram emot skön sovmorgon imorrn, inte haft det sen jag kom hem från L.A. och om jag ska orka dagen och kvällen imorgon är det bäst att samla energi...tack för lånet av sängen, Jossan!