tisdag 3 november 2009

Golddigger de luxe!

Sitter och äter min efterlängtade Chipotle-burrito och kollar på Clippers-match på tv. Äntligen kan man se NBA på en normal tid..här är det alltid basket eller football på tv och jag njuter av att ha semester så jag kan slöa lite!
Har haft en skön dag, en morgonpromenad och sen låg jag och läste vid poolen en stund. Cyklade ner till Venice och mötte upp Jocke en kort sväng och sen cyklade jag runt för mig själv i mina gamla hoods. Det väcker många minnen att vara här och det är lite skumt att jag inte ens tänker på att det känns så "hemma" här. Jag älskar Kalifornien och jag vill alltid kunna åka hit.

Jag kom att tänka på nåt sjukt som jag och Frida läste om på väg till Vegas. Lamar Odom är stjärna i Lakers och har gått och gift sig med Khloe Kardashian (reality-kändis och känd advokat-dotter) och deras äktenskapsförord var publicerat i tidningen.

Det här är det värsta pre-nup som jag nånsin läst och jag vet inte vem som är värst - hon som begär dom här sjuka summorna eller han som skriver under det....

Om (NÄR) deras äktenskap slutar i skilsmässa får Khloe följande:

$500,000 for every year they were married
$25,000 a month in general support
their house
a new luxury vehicle at the end of every lease cycle
$5,000 a month for shopping
$1,000 for beauty care
and courtside Lakers tickets for everyone in her family

Jag undrar vad HAN får om hon lämnar honom?  och vad ska hon shoppa för alla pengar??
 Intressant är också att dom hade varit ett par i hela 1 månad innan dom gifte sig!
 Jag undrar om hon kommer sitta och heja på sin exman sen under varje match? Det vore komiskt om nåt.


Nu ska jag leta biljetter till en NBA match, vill ju gå på en innan jag drar hem.. men kan inte sitta för nära Odom isf, för då finns risken att jag måste banka lite vett i karln och säga att det är mycket billigare att gifta sig med mig, jag kräver ju bara kärlek inga kontanter!
:P





Inga kommentarer: