onsdag 11 november 2009

Inget November rain här inte!

Jag älskar att vara här!

Santa Monica
Highway 1- Pacific Coast Highway



 
Kommer sakna att se alla fina plamer!

Jag och Gino gick ner till stranden idag och satte oss i sanden några timmar & snackade och åt lunch!


Jag kan sitta här läääänge och bara glo på havet....

Kommer sakna dig nu, älskade vän!!!!!! Tack för två roliga veckor :)


En glad Chris :)

Ikväll var jag och Gino bjudna på middag hemma hos Marcus och Frida, och värdinnan stod för matlagningen...även om hon kanske hellre agerar bartender :)

Det var god mat och goda drinkar och Marcus bor så himla fint med balkong ut mot kanalen i marinan...lite mörkt på bilden men otroligt vackert live :)



Här är två filmer från idag.....gissa om jag kommer sakna det här nu när jag åker hem....


3 kommentarer:

Josie1 sa...

HAHAHHA jag skrattar bara jag ser Gino, var det hans Iphone i början?

och hans dröm haha. Han ÄR rolig

sara sa...

HAHAHAHAHHAHA, "det har jag drömt om, fan vad stört, jag har drömt oma tt Michael har mailat mig om jobb.." hahahahahah!

Ni två är verkligen tillbaka där ni båda två hör hemma. Härligt att se er tillsammans därborta igen! Känns så konstigt...kan inte försklara!

CHRIS, 27-28 november är nästa Omidkonvent iaf...200kr för fredagen och 200 kr för lördagen...!

Hörs när du e hemma igen!

Kramar

Anonym sa...

Chris! STANNA!

Frida