fredag 6 november 2009

Stolt över mig själv!

Jag klarade av att ligga nästan 3 timmar vid poolen och läsa, tänka, reflektera, lyssna på lugn musik och vara för mig själv. Det är bra gjort för att vara Chris och jag måste skriva ner det för att komma ihåg det!
Böckerna jag köpte igår inspirerar mig ännu mer till att jobba mot mina mål och drömmar. Jag måste bara strukturera och organisera all min vilja och all energi.

Jag gillar när jag får ord på saker som jag känner som jag inte riktigt har kunnat förklara tidigare.
Fortsättning följer, nu måste jag röra på mig. Försiktigt, eftersom jag har ont i halsen. Kärlek till ER!

"WHEN YOU'RE INTERESTED IN SOMETHING, 
YOU DO IT ONLY WHEN IT'S CONVENIENT. 
WHEN YOU'RE COMMITTED TO SOMETHING, 
YOU ACCEPT NO EXCUSES, ONLY RESULTS"

Inga kommentarer: