lördag 7 november 2009

Allra käraste syster!




Igår skypade jag med min kära syster, minns inte när vi pratade senast, så jag blev jätteglad när du svarade :)))))
Det gör mig ledsen ibland att vi inte ses oftare, jag vill vara en bättre storasyster och jag vill vara där med dig oftare. Jag ska försöka bli bättre på att prioritera att vara med dig när jag väl är hemma, du får ge mig en privat ridlektion i julklapp och jag får dra med dig ut i löpspåret :) 

Jag vill att du ska veta hur mycket jag bryr mig om dig och att jag verkligen uppskattar våra stunder tillsammans. Du vet när vi provar kläder, lockar och flätar hår, sminkar oss, dricker äckligt vin, går på stan, lagar paella och har foto sessions :)
Saknar dig jättemycket nu och hoppas du kan komma och hälsa på mig snart!!
Puss på dig, finaste Ninisen!




Inga kommentarer: