fredag 6 november 2009

Onsdag & Torsdag


Frida, underbara människa!!!!
Tack för dina fina ord :)

Tänk när du står här och viftar med mössan, då får du tänka på mig ;)

Fridas campus är enormt och jättevackert!

Jag och Gino låg i gräset och läste tillsammans med alla tama ekorrar!

En väg på skolan, vackert med alla palmer. Jag älskar palmer, skulle vilja ha en hemma!


Gino tog sina rollerblades och jag cyklade till vårt gamla hem för att träna på gymmet igår. Saknar att bo där, allt var så himla bra och lyxigt :) Tänkte på er Josse, Sara & Jossan!

Igår kväll mötte vi upp Frida i Santa Monica och åt på "Buddha's Belly" som hade riktigt god och billig mat! Det här ser ju inte så fräscht ut men det var det, filet mignon med pumpamos och broccoli :)
Frida hittade en födelsedagspresent till Marcus också, en skitsnygg klocka på GUESS.

Sen åkte vi till ett nytt köpcentrum i Fox Hills, en Westfield-galleria som faktiskt var kass. Det fanns inte mycket roligt alls att kolla på och det enda jag köpte var en massa piller....
Har ju lyckats bli förkyld nu, ont i halsen som jag alltid får... laddade upp med Thera Flu-te och Tylenol Cold som jag tycker är mycket bättre än alvedon och panodil. USA is the shit!

Innan vi drog hem satt jag och Gino på Coffee Bean i marinan och bara snackade och drack te. Så himla mysigt, jag är stolt över mig själv att jag lyckas ta det såhär lugnt. Vi gick in på Barne's & Noble's och handlade lite böcker. Jag hittar massor av bra böcker där inne men kan ju inte släpa hem så mycket... men nu ska jag lägga mig vid poolen och läsa och det känns såååååååå lyxigt :)  Då kommer inspirationen flöda!!!

Inga kommentarer: