onsdag 18 november 2009

Gör som oss om du vill nätverka!

Jag och Frida hittar grymma kontakter på www.linkedin.com, en nätverkssida som rekommenderas! TACK Frida!

Jobbsökande underlättas oftast genom kontakter och det är inspirerande att läsa om vad andra männsikor jobbar med. Och kanske har just DU kontakter som någon annan kan dra nytta av, tänk på det.
Man vet aldrig när det kan vara bra att känna mig till exempel :)

Signa upp dig NU och börja nätverka, inte lika raggningsvänligt som Facebook kanske så håll dig dit om du letar annat än affärskontakter....

Nu ska jag kila på möte på jobbet snart för att träffa min nya chef och få lite uppdateringar. Hatar att inte hänga med till 100% där, det händer saker hela tiden och mitt jobb blir inte lika seriöst och jag tycker inte om att göra nåt halvdant. Kan förhoppningsvis hinna jobba lite mer fram över, men tiden ska ju räcka till så mycket. Ska försöka prestera lite bättre de få timmar jag är där iaf!

Dagens prestation stod My för när hon kom och mötte mig på gymet imorse, trots att hon halvsov :)
Blev jätteglad av att se dig och det är ju skönt med morgonträning, eller hur?! Nu får vi se om vi blir vaccinerade i eftermiddag...och blir vi inte sjuka av det kan vi väl köra favorit i repris i morrn bitti? ;)

Dagens roligaste nyhet stod Pelle för när jag kom till UNT idag - han har fixat så att vi, den 2 december, får lyssna på en kändis-föreläsning på skolan. Men jag avslöjar inte vem som kommer för då blir det väl kö utanför ;)


Inga kommentarer: