onsdag 20 januari 2010

En sån kväll

Känner mig som en trotsig unge som inte vill gå till dagis....bläääääääääääääääääääää
Jag vill inte gå och jobba, jag är trött och inte på det bästa humöret.... jag vill vara hemma, dricka te, äta havrekex, kramas med någon, mysa, läsa en bra bok, äta godis, kolla på en mysig film och bara S L A P P A en hel kväll!!!!
Jag är avundsjuk på alla som gör det just ikväll. Tänk på mig är ni snälla.....

Jag går väl och jobbar då......... another day, another dollar.... Philli here I come :)))))))))))

2 kommentarer:

Frida sa...

Vaddå Philli???????? Du ska inte till Philadelphia.... du ska till LA!!!! FÖrSTÅ DET NU DÅÅÅÅ!!

carola sa...

Efter regn kommer solsken =) Och nästa helg ska vi äta godis, mysa, kramas, skratta, leka och bara slappa BÅDE på fredag och lördag! Det du =)

Kämpa på! Du är duktig som jobbar, och pengar är aldrig fel!

Kramar från mig!