tisdag 19 januari 2010

Till mamma!



Den här låten är till dig! Blev så full i skratt när du ringde mig idag och det slog mig sen hur mycket jag uppskattar dina spontana samtal och sms, gör mig så glad! Men du får gärna svara på mina sms när jag ställer en fråga ;)

Nu är jag trött efter dagens möte på UNT, 6h stresshantering i skolan (mycket intressant dag!) och jobb hela kvällen... Mailade mina chefer lite feed back på kundsamtal jag haft senaste dagarna. Ibland är det otroligt frustrerande att inte kunna vara med och styra upp saker och ting utan bara hela tiden vara den som får påpeka problemen och förbättringsområdena. Hm.

Jag och Lottie har börjat utveckla en liten idé vi har, mycket mycket roligt och det enda jag känner inför det är: JAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAA KÖÖÖÖÖÖR!!!!!

Den vinner som är trägen!!!!

Inga kommentarer: