torsdag 21 januari 2010

Morning glory!



Godmorgon nya dag, jag har pysslat lite här hemma på morgonen och ska strax gå till UNT. Jag är Projektledare för UNiT18 nu och det har börjat bra, inga missöden än. Idag ska vi fixa en grym projektpresentation som vi ska hålla nästa vecka och igår hade vi en nyttig handledning med Monika ang slutfasen. Tänk att det redan gått drygt 5 månader av Fas 2? Snart dags för Fas 3 och igår skickade jag faktiskt examensinbjudan till min familj...
Det gäller att vara ute i god tid :)

Martin hämtade mig från jobbet igår och gjorde mig glad för han hade köpt ett par stavar till mig :) Så nu ska det bli åka av inför Vasan som närmar sig!!!!!
Ikväll ska jag och My testa ett Kettlebell-pass på Campus, har velat göra det länge så det ska bli kul!

Grattis fina mamma på namnsdagen!

Inga kommentarer: