fredag 29 januari 2010

Have a strong weekend!

Dags för Nike Convention 2010 imorgon och eftersom det inte räcker med massa träning i helgen så börjar vi redan idag med att testa PortDeBras på World Class Nybroplan. Kul med något nytt, en klass inspirerad av balett som inte är min favorit direkt, ska bli spännande att testa!

Det är sån grymt skön stämning på Nike, alla är så taggade och jag träffar alltid på nån jag inte sett sen förra gången, lite gamla Träningsverket-kollegor kanske :) Den tiden saknar jag ibland!
Glömmer inte när jag stod där i receptionen och hittade informationen om Nike för första gången. Tror jag och Jossan var där första gången 2003 så det är ett tag sen. Jag hoppas att jag aldrig kommer missa det nåt år, för här skaffas mycket träningsmotivation som räcker hela året sen :)

Första två åren vi gick på Nikekonventet var den här bruden där och körde klasser...
(hittade ingen bra ragga-video med henne men hon satte verkligen ribban för hur en proffsig instruktör även kan vara ödmjuk och nästan blyg. Supergo tjej, kolla på videon!)
Det ska bli spännande att se vad årets instruktörer levererar! Massa bra dans iaf :)

Inga kommentarer: