måndag 18 januari 2010

Vecka 2, vad gjorde jag då?

Jag tänkte försöka börja summera mina veckor så att jag lättare ska se vad jag faktiskt lägger min tid på (nej jag är inte senil men jag glömmer lätt) + att det kan vara bra för min portfolio som ska fyllas till examen. Ibland känns det som att jag borde hinna så mycket mer än vad jag gör och jag behöver träna på att specificera exakt VAD jag ska fokusera på i år. Tiden går och rätt som det är har jag tagit examen och måste ha ett jobb :)
Jag går just nu i valet och kvalet angående vilka vägar jag ska följa och tror att jag kan använda mig av detta som hjälp att välja den bästa vägen. Jag tänker inte låta någon annan styra vad jag ska ägna mig åt i framtiden och senast jag kollade kommer ingenting gratis här i livet så det är bara att testa sig fram!

V. 2 2010 
  •  2 dagars föreläsning i Ledarskap och Organisationsteori
  •  Planering av vår mentorskapsdag för T15 
  •  Projektarbete på UNT 1 dag
  •  "Teambuilding" med klättring och middag hos Lisa med UNiT18
  • En mycket bra reflektion i skolan med tema "vad har jag lärt mig på ett år?"
  •  20h jobb på banken
  •  5 träningspass
  •  Klusterfest (inspark) för nya teamet och fest på skolan på fre kväll
  •  Födelsedagsfest i Långhundra
  • Planering av min tid som Projektledare
Haha, det där kändes skittöntigt att skriva ner, men jag ska testa om det ger nåt eller inte!

Idag fyller min fina faster år - Grattis Birgitta, du är en ängel i alla lägen!♥
Jag hade min första dag som Projektledare i vårt projekt - gruppen jobbade på superbra och imorgon hoppas jag på ett givande morgonmöte med redaktören och försäljningschefen! KUL!
Sen har vi 6h föreläsning i stresshantering på skolan med en jättebra föreläsare, ser fram emot det. Och sen väntar bankjobb fram till midnatt :)
Gissa om jag ger mig själv CRED som avanmälde mig från kursen på Universitetet som jag skulle börjat på ikväll. Jag insåg att det troligtvis kommer bli för mycket även om jag så himla gärna vill gå den. Men det kommer fler kurser och fler roliga saker framöver.
Practice what you preach, heter det ju!

Inga kommentarer: