lördag 2 januari 2010

Vi fortsätter väl att äta 2010


Familjen lagar pizza!
Killpizzan: räkor,skinka,salami,tonfisk,musslor,kantareller,feferoni,mozarella,
tomater och lök
Tjejpizzan: två salladsblad och lite deg
Per kan det här med rättvisa.


Jag har ätit tre rätters gourmetmiddag tre dagar i rad så att bara äta pizza ikväll känns ju lite klent...
Har haft en mysig familjedag idag ute hos storebror, först var vi och badade med Oliver på Alnöbadet och sen passade jag småttingarna en stund så föräldrarna fick åka och handla. Barn tycker om mig och jag tycker om snälla barn, de fick se på Ice Age 3 och äta tabletttask. Sen kom jag och Oliver på en ny lek, "ägget" som gick ut på att jag täckte över honom med leksaker i en back och han kläcktes till ett monster.
Barn är kreativa till tusen och ser ju aldrig några problem! :)

Inga kommentarer: