onsdag 27 januari 2010

V.3 2010

Skulle ju försöka sammanfatta mina veckor lite för att få översikt... bäst att göra det innan jag glömmer, det hann visst bli onsdag natt nu....
Förra veckan, då jag inte tyckte att jag hann nånting alls, hann jag i allafall med:

  • Tog över som Projektledare för UNiT18 och styrde 3 projektdagar
  • Två handledarmöten på Idékraft
  • 17 timmars jobb på banken
  • 1 heldag med stresshanterings-föreläsnng
  • 2 gympass
  • 2 skidpass
  • 1 mycket trevlig middag hos Lotta och utgång på det
Den här veckan har börjat både bra och dåligt. Däremot vet jag att slutet kommer bli grymt BRA, så jag ser fram emot det. NIKE konvent i Sthlm alltså! Har haft en dålig kväll på jobbet, så nu ska jag dra täcket över huvudet och drömma om guld och gröna skogar :)

Inga kommentarer: