söndag 10 januari 2010

Skoluniformen är tvättad och klar!

Dags för år nr 2 på Idékraft från och med imorgon! Tiden flyger verkligen fram!
Spännande och roligt, ingen ångest här inte! Jag vill inte vara ledig när jag är pank, jag vill jobba hårt så jag kan nå mina mål och få ett bra jobb framöver! Men jag ska lägga fokus på NUET och inte bara tänka på vad som ska hända sen och i framtiden. Jag vill ha roligt varje dag av mitt liv och det tror jag att jag kan om jag går in med den inställningen!

Förväntningar på det här årets utbildning:
-Lära mig mer om projekt
-Få utveckla och träna mitt ledarskap
-Hitta "mitt område" och knyta många nya kontakter
-Få snickra vidare på min dröm med hjälp av det jag lär mig i skolan och få en massa inspiration!
-Utvecklas som person och medmänniska

Inga kommentarer: