fredag 15 januari 2010

Klättrar på väggarna


Nya gymmet sett från framsidan!
Jag och My körde lite roliga axel- och bröstövningar där
imorse tillsammans med....låt se.... 5 andra personer ungefär! Jag gillar att slippa trängas när jag tränar.
Skönt att vara igång igen, hoppas det är samma sak imorgon bitti...ska vara hos My om 7h så jag borde sova nu :)

Idag var det en vacker vinterdag. Vita träd är snyggt!

Idag har jag testat något jag aldrig gjort förrut men som jag definitivt kommer att göra igen...

UNiT18 befann sig i den här hallen under 2h idag
och jag kan garantera att alla vaknar med träningsvärk lite här och var imorgon.
Vi fick ytterligare bevis på att man klarar mer än man tror med rätt fokus :)
Imorgon är det träning, skola och sen Klusterfest = kick off för nya teamet i skolan!
Jag skulle hellre stanna hemma med en god middag, en bra film och mysigt sällskap men det blir säkert en rolig kväll!

2 kommentarer:

carola sa...

Åååå vad roligt med klättervägg. Jag vill också ;)

Ni verkar ha så sjuuukt kul i skolan!

Snart är det NIKE, ladda ladda! Du måste få tillbaka Alias tills dess =)

Kramar i massor från lilla carola!

My sa...

Chris, jag hare en utmaning till oss.
http://www.hundredpushups.com/
WE CAN DO IT =)