lördag 26 maj 2007

Hängig =(

Vaknade klockan 10 idag, lite piggare än igår men förkylningen är inte bättre. Huvudet värker, snuvan och halsen gör så att jag inte kan prata normalt...=( synd om mig med andra ord! Orkade inte hänga med Anders på en biltur =( Hade verkligen varit roligt att visa honom den vackra vägen upp mot Malibu och Santa Barbara, men nu fick han köra själv...hoppas i allafall han fick en härlig dag. Jag har legat och läst vid poolen en stund men det är nog inte så smart att ligga där när man mår såhär så jag gick in nu istället. I eftermiddag var det meningen att jag skulle hänga på och grilla och spela volleyboll på stranden, precis som förra lördagen, men jag vet inte om jag orkar. Vill bara bli frisk nu och lockas inte speciellt mycket av fest ikväll heller. Peter fyller år så han bjuder på förfest ikväll, får se om jag pallar en stund....det känns som jag bor i en kakburk just nu...släpp ut mig, tack! Varför blir jag alltid sjuk när jag slappnar av och tar ledigt några dagar??? Hatar det.

1 kommentar:

Josefin sa...

Krya på dig vännen! Kram