torsdag 31 maj 2007

Sömntabletter och iPod var svaret!

Jaaaaaaaaaa!!!! Vaknade nu kl.10 och insåg att jag sovit superbra inatt. Vaknade till vid 7-tiden imorse och tänkte gå upp men tänkte att jag behöver nog sova så länge det går... Och nu mår jag mycket bättre och känner mig superpigg! Tog två Tylenol PM innan jag la mig (förkylningspiller som ska få en att sova bättre?!) och sen tog min iPod som jag annars inte brukar sova med...men musiken fick mig nog att slappna av mer så jag somnade så skönt så skönt! Jippie!!!! (Hjälpte att prata lite med dig också Eddie..) Nu är frågan om jag ska till gymmet, om jag ska cykla till stranden och sen springa där...men vilken av stränderna? Hmmm......=) Tyvärr är det inte sol ute idag så det blir inte samma njutning men ändå....JAG BOR VID HAVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sen ska jag skriva uppsats och spåra min försvunna roomie =) Såg förresten nya "So you think you can dance?" igår och det gav mig nog en massa energi också, för att se folk med arm- och benproteser DANSA LOSS framför juryn som aldrig förr får mig att inse ännu mer att allt går! =) Åhhhhh vilka dansare som var med...en tjej som var rätt överviktig och stor (dansare är inte direkt kända för att vara det..) kom in och KNÄCKTE! Shane Sparks reste sig upp och skrek av lycka till och med, hon var fantastisk! Kom nu att tänka på den söta lilla tanten som kom fram till mig på gymmet efter en klass för ett tag sen och sa: "You are such an inspiration!". Och jag stod där som ett fån...."öh?". Det måste betyda att jag mår som bäst när jag hoppar och studsar runt och svettas som en toka =) Alla mina vänner som har Skype kan väl gå in i helgen och prata lite med mig, skulle vara kul!!! Run Forrest, run.......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååååååååååååå...nya so you think you can dance...JAAAAG vill seee...längtar tills det kommer hit =) danskrams