onsdag 23 maj 2007

A must-see!

Se filmen "RABBIT PROOF FENCE". Tack mamma för tipset, den var riktigt gripande och jag hade ingen aning om att det har varit sådär i Australien. Vi pratar ju om hur rasism och förtryck av svarta har varit här i USA genom åren, den här filmen var en mycket bra påminnelse om att det inte bara hände här... Till alla mina dansälskare....Se filmen "STOMP THE YARD" med Chris Brown om ni inte redan gjort det! =) Nu ska jag lära mig lite glosor innan det är sovdags. Imorgon ska jag visa Anders Hollywood's fina sida....Robertson Blvd och Rodeo Drive. Han hoppas på att springa in i Ashlee Simpson där! Vi får väl se....=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill ha Skittles!!! hehehe...
jag saknar dig, och sundsvall är inte lika soligt när du inte är här. Stannar häruppe tills på söndag, sen blire g-stad för hela slanten. Ergo vi kanske inte ses alls förrän till våren, om jag kommer...
vad kostar en iPod därborta förresten?

pk toby

Anonym sa...

Kerra jag har tagit KÖRKORT!!!!! På tiden va"!!! Puss

Anonym sa...

kom precis å tänka på "jag heter max, jag heter max, HAN heter max oxååååå..." hahahahahahahahahahaha...sjukt kul..puss på re