tisdag 29 maj 2007

Se den inte!

Pirates 3. Värdelös film, enligt mig. Och .... och .... fick inte ens varandra i slutet...sånt gillar vi inte!=(

Om två veckor är jag hemma i Sverige, det känns hur konstigt och ofattbart som helst. Det ska bli så roligt att träffa er alla och att få åka bil med dig Fia ska bli ett rent nöje =)
Men samtidigt blir det jobbigt att åka ifrån Santa Monica, stranden, alla palmer och värmen. För att inte tala om FRIDA, min lilla kokong som alltid sover så sött här i sängen brevid...eller som smyger in vid 5-6 tiden på morgonen när Marcus drar till jobbet. =)
En annan som jag kommer sakna är ju Mr Gino. Helt klart den som fått mig att skratta mest under dessa 4 månader och det vill inte säga lite det. Det känns så kul att han och Kalle kommer stanna även nästa termin. Så man vet att man kommer ligga på golvet och skrika av skratt även då...för så har det varit...=)
Peter du får komma och hälsa på oss för vi kommer sakna dig och din svank!! :-P

Now bedtime!

Jag, Kalle, Gino och Peter utanför Univ of California, Berkeley (San Fran.).

Inga kommentarer: