måndag 28 maj 2007

MAMMAS DAG!


Mamma!
Du som där hemma går och tänker
jag vet att dina tankar du just mig ofta skänker
Om jag kunde skulle du få flera svar
på varför jag alltid till Amerika drar
Pengar och annat gör dig så brydd
och jag vet att min framtid inte direkt är sydd
Trots det du alltid stöttar mina val
och du förstår att det även i mig mal
Hoppas du inom dig ändå känner
att jag inte bara lånade pengar bränner
Just nu är svaren inte många
men jag ger mitt allt för att i framtiden en vinst fånga
Att kunna göra min lilla mamma nöjd och glad
vore som att äntligen få vända blad
Tack för att du alltid finns nära
jag är så stolt över att ditt namn få bära
En dag kommer jag göra dig extra stolt
och sluta med att göra revolt
Du vet precis vad mina drömmar betyder
och att jag dem mer än gärna lyder
Dagen kommer då jag känner mig klar
och då du kommer att få dina svar
Tills dess försök att med mig le
det finns så mycket jag fortfarande vill se
Att komma hem i sommar ska bli roligt
men att jag tjatar hit dig i höst är mycket troligt ;-)

PUSSAR & KRAMAR PÅ MORS DAG!
// Din unge =)





1 kommentar:

Josefin sa...

Så fint Chris :D hoppas att du mår bättre nu. Massa kramar