torsdag 24 maj 2007

Mitch, my man!



Idag såg jag och Anders the one and only MITCH BUCHANNON!!! Alltså David "The Hoff" Hasselhoff in person!!! Okej vi snackade inte med honom, men vi såg honom i allafall...coooolt!
Mer Kalifornien än så blir det knappast eller vad säger ni??

Vi drog in till Hollywood och Beverly Hills för att spana runt och utanför The Kodak Theatre var röda mattan utrullad och det var en massa jippon eftersom det är AMERICAN IDOL-final idag. Helt plötsligt börjar folket skrika så man var ju tvungen att gå fram till mattan och kika. Där står MITCH och pratar i en mick!!!! Hur klockrent som helst! =)
Tyvärr fick jag ingen bild på honom och mig tillsammans, men men...
Sen såg vi några andra b-kändiar också, Idol-stjärnor och Idol-domarna bland andra, men ingen var lika bra som Mitchen!
Jag som aldrig varit nåt riktigt fan av stora bilar höll idag på att dregla ner mig själv över alla snygga bilar...Här ser man tre Bentley's parkerade på samma parkering, man ser Infinity's, AMGs och Ferraris...HALLÅ GE MIG EN BIL!!!!
Vi var rätt ensamma om att promenera kan man ju säga...gick in på en glasskiosk och frågade efter vägen och killen frågar mig "Do you mean by bus or by car?" och jag svarar "ehh by walking..". Han dömde ut mig, minst sagt. Förlåt mig för min hurtig-het, Amerika.....=)

Nu sitter vi utslagna i soffan efter en svettig dag...så varmt det var att gå omkring där inne...Måste ligga i jacuzzin en stund nu för att lindra ömma fötter och min nackspärr som sitter i sedan tre dagar...aj aj!

Imorgon blir det iHop till frukost och sen nåt annat kul. Vi tänkte dra till Jay Leno show men det var bara Kevin Costner som skulle vara där så det kanske inte är så upphetsande...Märks det att jag är här för att plugga förresten? På måndag är det Memorial Day = ledigt, så jag har ingen skola förrän på onsdag. Det är jag värd =)

1 kommentar:

Josefin sa...

Mitch.... var e britney ??? När jag kommer så ska jag ägna min termin till att leta Brittan hihi