fredag 11 maj 2007

Hoppsan!

Bilden hamnade visst överst i inlägget! Ja ja, ni fattar nog. Cykelvägen är så fin och det händer nästan alltid nåt kul när jag och Frida cyklar där. För det mesta gapar vi väl bara och säger "tänk att vi bor här" och tittar ut över bergen i Malibu, Santa Monica piren och det glittrande havet. Igår skrämde Frida även folk med att "burna" med cykeln precis framför dom...Ni vet så som man gjorde när man va liten...=) Nu blir det mat och en Miller i kvällssolen på balkongen (Eddie lämnade kvar 10 st öl till mig så man får offra sig!) Förresten är det nån av er som överhuvudtaget är intresserad av min "dagens outfit"?? Verkar vara ett återkommande inslag i andra bloggar och jag frågar: Klär folk upp sig sådär VARJE dag eller är dom så dumma och klär upp sig för att ta bilder till sin blogg? Jag tror jag ska köra "dagens o-outfit" i min blogg i såfall, för så vitt jag vet har jag aldrig på mig nån OUTFIT en vanlig vardag....orka! Vem vill se mig i pösiga mjukisar, rufsigt hår, urtvättat linne och Rosebud salva på läpparna?? Ingen?? Vadårå?? =)

Inga kommentarer: