lördag 12 maj 2007

Spindel-mesen!

Spiderman 3 var ju värdelös!!!!Han grät mest hela tiden och gräsliga ljudeffekter! Vi hade en trevlig kväll trots dålig bio. Åkte till "The Bridge" som är en "iMax De Lux-bio"(de har en salong som är FET men den var slutsåld tyvärr)/shoppingcenter/restaurangställe och innan filmen satt vi på "Island's" som är en mysig restaurang med Hawaii-känsla. Såg lite på NBA matchen Golden State- Utah..GS storspelade! Mina ögon gör ont, har väntat över en månad på linser som aldrig kommer så nu har min snälla, gulliga optiker i Sundsvall skickat linser till mig. Om ni någon gång letar en bra optiker rekommenderar jag verkligen Annica Blomqvist på Synsam i Sundsvall. Hon är världens bästa och ger sig inte förrän man är nöjd och glad och ser som man ska! Sen är jag nog hennes krångligaste och mest omständiga kund när det gäller linser, mina ögon vill inte alls som jag vill...aj aj. Men Annica fixar alltid allting till mig! Imorgon vill killarna till Hollywood och klubba men jag ska plugga och sen kanske hyra "An inconvenient truth". Efter den filmen kommer man väl vilja bli som Gandhi - sy sina egna kläder, bara äta frukt och gå vart man än ska! =) Nu snutta kudden! Nighty...

1 kommentar:

Fialicious sa...

Kerra! Välkommen till bloggens värld. Nu är man fast här for evvvvvvaaaa! Jag och Marcus har en gemensam bligg ( jag vet PARVARNING) men dte rä fäör alla bilderna från alla förfester och samt NYÅ^R. Adressen får du av mig när den är klar! Puss puss Kerra