onsdag 30 maj 2007

Onsdag kväll

Fortfarande i sängen. Dock utan pyjamas för tillfället, men snart ska den på igen eftersom det är kväll. Jag HATAR dagar som den här när man bara sitter stilla och försöker få saker gjorda. Min hjärna är inte i toppform just nu av olika orsaker och jag måste verkligen leta efter motivationen. Då mår jag inte alls bra av att sitta stilla, jag får krupp!!!

Satt och diskuterade utbildning med Frida och Gino förrut. Det är ju minst sagt en djungel utan slut, speciellt när man som jag inte är begränsad till ett land utan TVÅ! Här i USA finns allt och lite till, hemma i Sverige finns också allt....hur ska man kunna välja? Eller hur ska lilla Chris kunna välja?

Valfrihet innebär att man själv får välja vad man vill ha eller göra.

Den som kom på det borde lagt till att det innebär svårigheter att sova, kramp i fingrarna efter allt googlande och himla massa knäppa, jobbiga känslor.....

Min uppsats går trögt och den är rätt tråkig just nu. Skulle skrivit klart den igår men då vet jag inte vad jag gjorde istället. Ingenting förmodligen.
Jag förstår inte hur folk som inte tränar klarar av att leva. Jag blir såhär när jag inte tränar. Jag hatar att bli sjuk, att inte orka göra av med energi på normalt sätt utan att bli trött av att bara vara vaken. Funderar på att strunta i förkylningen och gå på gymmet men jag vet att jag inte kommer orka nånting så det är ingen idé. Får bli promenad med Gino istället. Våra solnedgångs-promenader är inte helt fel faktiskt!
Sen kanske man skulle ta och laga mat. Senast jag åt mat var söndag kväll. Två dygn sen alltså. Sedan dess har jag ätit gröt, mackor och ägg. Så går det när man är pank och har slut på matidéer....:-( Skicka hit lite billig falukorv!
Fast jag vet, jag kan ju gå runt i mina nya skor då istället för att äta.... and so I will! =)










Inga kommentarer: