söndag 27 maj 2007

Hollywood night!

Äntligen i sängen! Hängde med folket ut ikväll trots förkylningen. Ibland måste man offra sig. Jag är alltid den som annars bangar, går hem efter förfesten och lägger mig bara "för att det är så skönt att sova". Men icke ikväll. Jag ställde upp för Peter som ordnat fest med egen-komponerade drinkar i baren. Det fanns två alternativ: 1) Horny Apple eller 2) Sex on the Bitch. =) Vi åkte in till Hollywood med Hamlet, taxichaffisen som alltid kör oss. Fick gå före kön på Cabana Club för att vi var svenskar, tack tack. Dansade sönder mina fötter som vanligt och blev passivt hög på allt weed som röktes på dansgolvet. Sånt man får ta i detta land....men jag fattar inte varför folk måste röka så mycket?!?! Det luktar snusk!!!!!! Efterfest en stund nu med rostade mackor och en stor filt som värmde mig...tack Gino! Anders hade kul, dansade loss i baksätet med ett gäng danskor på vägen hem...haha, inte visste jag att han hade en viss förkärlek till det danska språket men så verkar det =) Ja, en riktigt kul kväll blev det...Hollywood gör en sällan besviken! Imorrn är det Anders sista dag så det blir nog sova ut, en strandpromenad och sen en god middag! Nu vill jag bara snutta kudden och vakna frisk och kry!

Inga kommentarer: