lördag 12 maj 2007

Tur man är kvinna!


Så att jag kan göra flera saker samtidigt:
-Läsa Martin Luther King
-Göra research till min uppsats
-Äta havregrynsgröt
-Leta lägenhet
-Prata med Frida
-Slå upp ord
-Blogga!

18 grader ute, klockan är två och jag har fortfarande pyjamasen på. Frida och jag är minsann två duktiga, flitiga flickor! Vi pratade om det igår, hur tråkiga vi egentligen är som bara sitter hemma jämt. Eller jag är ju värre än henne för hon åker ju till Marcus då och då. För er kanske det inte verkar som vi gör annat än springer runt och gör saker hela tiden, men tro mig - vi är som två pensionärer! Sen så fort vi gör nåt så är det DET jag skriver om...haha!
Utan bil är man fast här och utan pengar är man ännu mer begränsad. Jag klagar inte, för jag väljer det själv, men med tanke på hur rastlös jag är så ska det bli skönt att nästa termin ha en bil så man kan komma ut lite mer. Träffar ju inga amerikaner här hemma i sovrummet direkt...=) Och jag skulle bli galen om jag inte bodde mittemot gymmet....

Näe nu gör jag det igen - procrastinating.......

1 kommentar:

Josefin sa...

Bra där Chrissan! Stor stjärna till dig för nya bloggen =). Såg hälsningen från dig på Nordea, roligt! =) Ska jobba där några veckor i juli men mest nätter...Angående stannandet eller tillbakaflyttandet från Amerikat: Lita på dig själv, känn efter var du mår bäst! Sen ordnar det sig ALLTID med triviala saker som pengar och strunt. Stora kramar! // Jossan