tisdag 30 september 2008

Threesome!

Jag är hos dom är två galningarna nu!
Lia kom hem från Thailand imorse och flyttar till Oslo på torsdag så vi har haft tacokväll och umgåtts här på Medborgarplatsen, my second home =)
Det är mysigt att göra spontana saker mitt i veckorna och det piggar verkligen upp även om jag är trött och inte får mycket sömn denna vecka.
Jag har ett otroligt sug efter att resa just nu och det blir ju inte bättre av att de flesta runt omkring mig bokar resor hit och dit. Senast idag ringde Anders mig och sa att han och Marc drar till Chicago en vecka i januari, mest för att kolla in NBA basket. De bjöd med mig, ska bara vinna lite cash först!
Hur som helst, nu ska jag bädda ner mig i Lisas soffa och sova gott....
TACK tjejer för ikväll, ni är för sköna och nu är ni väldigt söta när ni ligger och fnittrar i kokongen. (sängen är i ett "rum" med skjutdörrar, dvs som en kokong)
Näe, kanske man ska ta och sova på Fias massagebänk inatt.. haha!

Inga kommentarer: