tisdag 23 oktober 2007

Det slutar aldrig att brinna

Nu tycker vi att branden kan släckas för gott för nu är det otäckt. Det är ingen fara att den sprids hit som det är nu, men 250 000 människor har evakuerats!!!!! Arnold har kallat in militären och Fridas Marcus har jobbat hela dagen med att evakuera folk. På skolan idag märktes det att det var färre folk och en kille i min klass fick gå ut mitt under lektionen för hans familj ringde från San Diego där det också brinner PÅ GRUND AV ATT NÅN IDIOT HAR TUTTAT PÅ!!!!!!! Hur dum får man vara? Dagen har varit bra, träning och plugg typ. På onsdag har jag nästa prov i Political Science, ska nog gå bra. Fia ringde mig nyss och jag blev så glad för jag saknar henne massor! Mina dansbrudar ska ju uppträda på söndag, på FRAMTIDSGALAN i Sundsvall. Jag hoppas jag får se det på film sen tjejer! Saknar att dansa med er, jag gråter mig till sömns varje natt ju! Näe, nu måste jag plugga klart och sen sova....

3 kommentarer:

Josefin sa...

Chris vi ska dansa för dig =)

pusss

Anonym sa...

Neeeeej...det hoppas jag verkligen att du inte gör, gråter dig till sömns, låter ju inge kul, ska filma vårt rep å skicka till dig hihi, så du får vara med oss (nästan iaf) pusspuss

Josefin sa...

Nu kommer du hit BUMS och dansar med oss! Där brinner det ju bara, är ju störtfarligt! Så kan du passa på att få lite svensk middag i mitt kök också :)

Låter ju asroligt med politikkursen, jag vill med!!! Puss å kram! =)